Nessa Quaren

Původ
Šedý hvozd
Zaměření
Druidka (Sesílatel)
Osud postavy je otevřen
Ikona postavy

Cíl postavy

Harmonie s přírodou

Životní moto

Žít a nechat žít

Vlastní popis postavy

Nessa z nitra Šedého hvozdu pochází. Jako novorozeně Numon nalezl ji v divočině, rozpoznaje její spřízněnost s přírodou, veledruidovi Salemonovi přinesl ji. Salemon jako svou dceru vychoval ji a její vnímavost k přírodě prohluboval. Dívka vyrostla v ženu krásnou a nespoutanou jako příroda sama. Nessa svůj původ nezná, ani nikdo z jejích blízkých. Salemon však o vílím původu dívky nepochybuje, snad nymfu či driádu má mezi předky svými.
Nessa slunce miluje, vše živé a rostoucí. Ráda směje se a nejraději bosa v orosené trávě tančí. Boj nemá příliš v lásce a násilí nenávidí, třebaže jeho přirozenou pozici ve světě chápe. Je-li to možné boji se vyhýbá a konfliktní situace řeší nenásilně či pomocí přírodních sil a zákonů.
Zvířata opětují Nessinu náklonnost, a přítomnost dívky je uklidňuje. Dívka se může pyšnit i tím, že je přítelem elfů.

Typ (Rasa):ČlověkBody života: 26
Povolání:SesílatelRychlost: 30 (6)
Úroveň:8Zú/Zápas: 4/3

Síla: 8/-1Obrana/+TZ:17/+4DOVEDNOSTIBody
Obratnost: 14/+2- vs.střelba13Akrobacie-( 0)
Odolnost: 12/+1Architerkuta3( 1)
Inteligemce: 12/+1Výdrž:3 (2)Atletika1( 2)
Moudrost:13/+1Reflexy:4 (2)Diplomacie6( 0)
Charisma:22/+6Vůle:12 (6)Historie2( 1)
Iniciativa5( 3)
ZbraněútokzraněníKritikaJeskyně2( 1)
Dýka - jednoruč+41d417Jezdectví2( 0)
Dýka - vrhnutí+71d4+217Klamání6( 0)
Léčení10( 9)
Mystika7( 6)
Nenápadnost8( 4)+2
ODBORNOSTIBonusová:Náboženství2( 1)
Vlohy pro magiiPřírodní původPlavání1( 2)
Magický talentProhlédnutí1( 0)
Škola: ProměnPředvádění6( 0)
Škola: VěštěníJazykyPříroda17(12)
Mystické těloObecná řečSoustředění5( 4)
Škola: VyvoláníSylvanVnímání 11(10)
Zvířecí podobaDruidí řečVytrvalost1( 0)
Přírodní kouzloElfí řeč (1)Zastrašování6( 0)
Zvířecí podoba navícZeměpisectví-( 0)
Zlodějství-( 0)
Kouzla
LÉČENÍ 20
Hojení ranZhoj zranění; Léčivý kruh; Uzdrav
OdstraňOdstraň paralyzu; Odstraň nemoc; Odstraň jed
OCHRANA 20
ŠtítPavéza; Kompletní štít; Entropický štít; Koule nezranitelnosti
VzdorujVzdoruj živlům; Rezistence; Vzoruj energii; Imunita vůči energii
PROMĚN 20
PetrifikaceKamenná kůže; Zkamenění; Socha; Kamenné tělo
ProměňZměna tvaru; Proměna; Zhoubná proměna; Mnohotvárnost
Probuď Dobrůvka; Růst rostlin; Rozkaž rostlinám; Probuzeni
RozpadZkroucené dřevo; Rozklad; Sevření koroze; Dezintegrace
VĚŠTĚNÍ 20
TelepatieKomunikace; Zpráva; Poselství; Telepatické pouto
MluvaMluva zvířat; Mluva rostlin; Mluva přírody; Mluva kamenů
SpatřiSpatři skryté; Spatři neviditelné; Mystický zrak; Pravé vidění
VYVOLÁNÍ 20
Volání větruPoryv větru; Větrná stěna; Ovládni vítr; Vzdušný vír
Vyvolání vodyStvoř vodu; Mlha; Sněžení; Ovládni vodu
Schopnosti
Přírodní původ: Postava si započítává bonus za Cha k dovednosti Příroda. K záchranému hodu na vůli si může započítat Mdr či Cha, dle své volby.


Výstroj
Dýka, elfí (zdobená, mis.)
Nůž (zdobený, chladná ocel, mis.)
Oděv cestovní
Opasek elfí
Plášť elfí
Lékárnička
Torna
Přikrývka zimní

Kouzelné vybavení
Léčivé masti: Vyléčí 1 život po plikaci (1x/den), 23 použití
Úponková zbroj*: TZ 4 = (3+1), váha 6 lb, SZ (snížené zranění 4/- kyselina, chlad)

*Úponková zbroj
Zbroj je tvořena drobnými vzájemně pospojovanými lístečky. Ty jsou velmi odolné vůči fyzickým útokům (seku, bodu, úderu), chladu a kyselině, ale jsou velmi citlivé na oheň.
Nejpozoruhodnějši na této zbroji je, že má vlastní vědomí (nemá inteligenci). Vědomí je propojeno s nositelem, proto se zbroj přispůsobuje jeho potřebám. V chladném prostředí přilne k tělu nositele a chrání jej před chladem, v teplém prostředí se více uvolní a je vzdušné. Je-li zbroj poškozena, sama dorůstá rychlostí 1 život/den. V dešti nebo při ponoření do sladké vody dorůstá 1 život/hodinu.
Postavu spravuje: Nia
ČAS neregistrovaní : 0.002126932144165 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
ČAS 0.033708810806274 secREMOTE_IP: 3.140.185.147