Nessa z nitra Šedého hvozdu pochází. Jako novorozeně Numon nalezl ji v divočině, rozpoznaje její spřízněnost s přírodou, veledruidovi Salemonovi přinesl ji. Salemon jako svou dceru vychoval ji a její vnímavost k přírodě prohluboval. Dívka vyrostla v ženu krásnou a nespoutanou jako příroda sama. Nessa svůj původ nezná, ani nikdo z jejích blízkých. Salemon však o vílím původu dívky nepochybuje, snad nymfu či driádu má mezi předky svými.
Nessa slunce miluje, vše živé a rostoucí. Ráda směje se a nejraději bosa v orosené trávě tančí. Boj nemá příliš v lásce a násilí nenávidí, třebaže jeho přirozenou pozici ve světě chápe. Je-li to možné boji se vyhýbá a konfliktní situace řeší nenásilně či pomocí přírodních sil a zákonů.
Zvířata opětují Nessinu náklonnost, a přítomnost dívky je uklidňuje. Dívka se může pyšnit i tím, že je přítelem elfů.
Typ (Rasa): | Člověk | Body života: 26 | | | | | |
Povolání: | Sesílatel | Rychlost: 30 (6) | | | | | |
Úroveň: | 8 | Zú/Zápas: 4/3 | | | | | |
| | | | | | | |
Síla: | 8/-1 | Obrana/+TZ: | 17/+4 | DOVEDNOSTI | | Body | |
Obratnost: | 14/+2 | - vs.střelba | 13 | Akrobacie | - | ( 0) | |
Odolnost: | 12/+1 | | | Architerkuta | 3 | ( 1) | |
Inteligemce: | 12/+1 | Výdrž: | 3 (2) | Atletika | 1 | ( 2) | |
Moudrost: | 13/+1 | Reflexy: | 4 (2) | Diplomacie | 6 | ( 0) | |
Charisma: | 22/+6 | Vůle: | 12 (6) | Historie | 2 | ( 1) | |
| | | | Iniciativa | 5 | ( 3) | |
Zbraně | útok | zranění | Kritika | Jeskyně | 2 | ( 1) | |
Dýka - jednoruč | +4 | 1d4 | 17 | Jezdectví | 2 | ( 0) | |
Dýka - vrhnutí | +7 | 1d4+2 | 17 | Klamání | 6 | ( 0) | |
| | | | Léčení | 10 | ( 9) | |
| | | | Mystika | 7 | ( 6) | |
| | | | Nenápadnost | 8 | ( 4)+2 | |
ODBORNOSTI | | Bonusová: | | Náboženství | 2 | ( 1) | |
Vlohy pro magii | | Přírodní původ | | Plavání | 1 | ( 2) | |
Magický talent | | | | Prohlédnutí | 1 | ( 0) | |
Škola: Proměn | | | | Předvádění | 6 | ( 0) | |
Škola: Věštění | | Jazyky | | Příroda | 17 | (12) | |
Mystické tělo | | Obecná řeč | | Soustředění | 5 | ( 4) | |
Škola: Vyvolání | | Sylvan | | Vnímání | 11 | (10) | |
Zvířecí podoba | | Druidí řeč | | Vytrvalost | 1 | ( 0) | |
Přírodní kouzlo | | Elfí řeč (1) | | Zastrašování | 6 | ( 0) | |
Zvířecí podoba navíc | | | | Zeměpisectví | - | ( 0) | |
| | | | Zlodějství | - | ( 0) | |
Kouzla
Schopnosti
Přírodní původ: Postava si započítává bonus za Cha k dovednosti Příroda. K záchranému hodu na vůli si může započítat Mdr či Cha, dle své volby.
Výstroj
Dýka, elfí (zdobená, mis.)
Nůž (zdobený, chladná ocel, mis.)
Oděv cestovní
Opasek elfí
Plášť elfí
Lékárnička
Torna
Přikrývka zimní
Kouzelné vybavení
Léčivé masti: Vyléčí 1 život po plikaci (1x/den), 23 použití
Úponková zbroj*: TZ 4 = (3+1), váha 6 lb, SZ (snížené zranění 4/- kyselina, chlad)
*Úponková zbroj
Zbroj je tvořena drobnými vzájemně pospojovanými lístečky. Ty jsou velmi odolné vůči fyzickým útokům (seku, bodu, úderu), chladu a kyselině, ale jsou velmi citlivé na oheň.
Nejpozoruhodnějši na této zbroji je, že má vlastní vědomí (nemá inteligenci). Vědomí je propojeno s nositelem, proto se zbroj přispůsobuje jeho potřebám. V chladném prostředí přilne k tělu nositele a chrání jej před chladem, v teplém prostředí se více uvolní a je vzdušné. Je-li zbroj poškozena, sama dorůstá rychlostí 1 život/den. V dešti nebo při ponoření do sladké vody dorůstá 1 život/hodinu.