Pravidla

Dalcor
4.6.2008 15:52
Dragonlance Play-By-Post
Dragonlance spustíme ve zdejší sekci PbP her. Předběžně přihlášení jsou:

* hartmi

* joe

* fibriso

* wraith

* geralt


Budou se hrát Temné vody Baliforu

Upozorňuji - nelze hrát druidy, kleriky* a paladiny, rangerové, a bardové nemají magii a nadpřirozené dovednosti. Bonusy za magii měsíců se kouzelníkům k DC a CL u kouzel nepočítají. Z DLCS dále nelze hrát mystika a sorcerera. Povolání a rasy pouze dle Dragonlance Campaign Setting + War of the Lance Sourcebook. Postavy dle "pointbuye" s 25 body na 2. úrovni. Očekávám nějaké základní backgroundy - neznalcům Dragonlance rád pomůžu ;) Nedoporučuji zlé přesvědčení, ale nebráním se jemu. Pravidla z Nexu, nebo odtud (třeba má úprava rytířů ze Solamnie, nebo) jen na konzultaci.
Obojí se dá sehnat na TOm Raplém Rapidním Evangelickém NeTu. Nebo vám půjčím mé záložní kopie ;)
* resp. jde ale nemají žádnou zvláštní schopnost dle povolání, tj pouze Savei, BAB, Skills, Feats a HP klerika, ale nic "nadpřirozeného". Jsou to falešní kněží falešných bohů - lze substituovat třeba iluzemi!
Autorská citace #21
9.6.2008 12:34 - wraiths
ja bych byl pro druhou moznost ;-). ale podridim se vetsine. ja bych hral asi nejakeho "lehkozivku"(zlodej, bard, panos...) ktereho konvertuje nejaky rytir.
Autorská citace #22
9.6.2008 12:36 - hartmi
Jelikož Solamnie nepatří k mým oblíbeným místům, tak jsem spíš pro Válku duší.
Autorská citace #23
9.6.2008 12:47 - Dalcor
Co Fibriso? Zatím to je 2x Válka duší, 1x Solamnie, 1x je mu to jedno. Hartmi co by se ti líbilo kolem Války kopí? Nějaké další návrhy?
Autorská citace #24
9.6.2008 13:11 - hartmi
Před válkou kopí, skupina námořníků (obchodníci/piráti/převozníci) z Baliforu zjišťuje, že v okolí neraky a v přilehlých horách se děje něco divného. Šíří se zvěsti o příchodu draků a podivní cizinci najímají ostatní námořníky do svých služeb.
Autorská citace #25
9.6.2008 13:17 - Dalcor
Hmm. To zní dobře - já jsem kdysi hrál hru kde jsem navázal na odjezd Rudého kouzelníka a jeho společnosti zázraků z Wrakowa (povídky v Magii Krynnu). Ale to už je přímo Válka kopí. Po obrvoském zatýkání ve městě dojde k mlému povstvání proti Dračím vojskům...
Další dva návrhy, přehodnoťte cos e vám líbí nejvíce
Autorská citace #26
9.6.2008 13:25 - Fibriso
popravdě, já se nechám podat, poněvaž ani jedno období neznám.
Autorská citace #27
9.6.2008 13:27 - Geralt
Abych tedy za sebe srovnal co se mi líbí nejvíc: 1. Předválečná Solamnie, 2. Wrakowské povstání, 3. Námořníci, 4. Válka duší
Autorská citace #28
9.6.2008 13:29 - Dalcor
Chcete hrát: 1. Temné vody Baliforu 2. Vzestup Solamnie 3. Wrakowské povstání 4. Jedn bůh vládne všem
Odpověď je mi to jedno neberu
Autorská citace #29
9.6.2008 13:51 - Joe
Námorníci ;)
Autorská citace #30
9.6.2008 14:55 - wraiths
1.Námořníci
Autorská citace #31
9.6.2008 14:59 - Fibriso
takže asi námořníky
Autorská citace #32
10.6.2008 08:45 - Dalcor
OK, dáme Temné vody Baliforu, během dneška připravím nějaký text.
Upozorňuji - nelze hrát druidy, kleriky* a paladiny, rangerové, a bardové nemají magii a nadpřirozené dovednosti. Bonusy za magii měsíců se kouzelníkům k DC a CL u kouzel nepočítají. Z DLCS dále nelze hrát mystika a sorcerera. Povolání a rasy pouze dle Dragonlance Campaign Setting + War of the Lance Sourcebook. Postavy dle "pointbuye" s 25 body na 2. úrovni. Očekávám nějaké základní backgroundy - neznalcům Dragonlance rád pomůžu ;) Nedoporučuji zlé přesvědčení, ale nebráním se jemu. Pravidla z Nexu, nebo odtud (třeba má úprava rytířů ze Solamnie, nebo) jen na konzultaci.
Obojí se dá sehnat na TOm Raplém Rapidním Evangelickém NeTu. Nebo vám půjčím mé záložní kopie ;)
* resp. jde ale nemají žádnou zvláštní schopnost dle povolání, tj pouze Savei, BAB, Skills, Feats a HP klerika, ale nic "nadpřirozeného". Jsou to falešní kněží falešných bohů - lze substituovat třeba iluzemi!
Autorská citace #33
10.6.2008 10:37 - Joe
Meno: Kith Toba
Povolanie: slobodný obchodník
Kith je šľachovitý a nie príliš vysoký muž v stredných rokoch. Nevyniká ničím, čo by ste si na prvý pohľad na cudzom človeku všimli. A vyhovuje mu to. Veď kto by na seba rád pútal pozornosť, keď mu vo vreckách často štrngajú peniaze?
Kith obchoduje s čímkoľvek, o čom mu jeho obchodnícky nos povie, že je to hodné nákupu a výhodného predaja na inom mieste inému zákazníkovi. Stánok na trhu nie je jeho denným chlebom, nevydržal by stáť na jednom mieste, ani keby mu za to platili extra. Má cestovateľského ducha, ale nerád sa vzďaluje do neprebádaných končín okolitých krajov. Používa prevažne bezpečné cesty, či už námorné alebo suchozemské, ale neštíti sa ani malým družinám, ktoré mu môžu na jeho cestách poskytnúť ochranu.
Je ozbrojený dlhou dýkou a v batohu tiež ukrýva prak. Na sebe nosí len koženú vestu s plátenou košeľou a hrubé plátené nohavice, na chrbte batoh.
Práve teraz sa vracia z menšej obchodnej cesty, ak sa to dak dá nazvať - od jedného pripitého elfa kdesi za pár strieborných kúpil obstarožne vyzerajúci meč, ktorý potom dal jednému svojmu priateľovi opraviť a nabrúsiť a rozhodil siete. Lapila sa do nich jedna šľachtičná, ktorá tento meč kúpila pre svojho manžela, urodzeného lorda z XYZ (prosím doplniť podľa miestopisu ;) ako dar k blížiacemu sa okrúhlemu výročiu ich svadby. Keď nad tým Kith tak rozmýšľal, bol to celkom výhodný obchod, šľachtičná totiž poznala cenu meča (tak ako aj Kith, ktorý má na takéto veci nos a za sebou hŕbu skúseností). Kith si preto mohol dovoliť nadhodiť cenu vysoko a potom znižovať na predom vybranú úroveň.
Teraz má vo svojom vaku malý mešec zlatých a okrem toho malý drahokam, ktorý si vyžiadal namiesto zvyšku peňazí. Nájsť preň kupca určite nebude problém...
Autorská citace #34
10.6.2008 12:02 - hartmi
Kyris Sumarr je sedm stop vysoký minotaurus tmavě hnědé srsti. Narodil se v Kalpethisu, hlavním městě ostrova Kothas, kde strávil dětství mezi námořníky, piráty a legionáři. Jeho otec byl posel, a vždy svého syna bral na plavby po Krvavém moři s sebou.
Bohužel, jednou doručil Kyrisův otec vzkaz o ztrátě lodi pirátskému kapitánovi, který ho ve vzeku zabil. Mladý Kyris se pokusil utéct, ale byl zajat a nasazen na jednu z lodí jako pomocník. Několik dlouhých let byl nucen veslovat, drhnout palubu a zašívat plachty na lodi vraha jeho otce. Nikdy nedostával žádné peníze, nesměl na pevninu a byl tvrdě trestán, ale alespoň se naučil mnoho o provozu lodi a také něco o navigaci a kormidlování.
Vysvobození přišlo po sedmi letech, kdy loď vplula do strašlivé bouře, která ji zanesla na pobřežní skaliska a proměnila v hromadu trosek. Kyris jako jeden z mála přežil. Našel si kus stěžně a vydal se k blízké pevnině doufajíc, že konečně bude moct žít svůj život. Doplaval do Wrakova, odkud se s karavanou vydal hledat štěstí a svobodu do slavného Baliforu. Léta strávená u pirátů byla plná utrpení, ale moře patří do života minotaura, který když ho jedou okusí, už se ho nikdy nevzdá. Kyris Sumarr se rozhodl, že bude žoldákem na moři.
Autorská citace #35
10.6.2008 12:15 - hartmi
S pointbuy začínají staty na 8?
Autorská citace #36
10.6.2008 12:18 - Dalcor
JJ
Autorská citace #37
10.6.2008 12:28 - Joe
Keď použijem http://www.pathguy.com/krynn.htm - Character generator pre DL - sú tam nejaké veci, ktoré používať nemám?
Alebo ma v podstate povedie len povolenými možnosťami?
Rozmýšľam, aký class sa Kithovi hodí....?
Autorská citace #38
10.6.2008 12:31 - wraiths
hartmi: muzu dat kus backgroundu s tebou? Setkame se na lodi... a zachranime spolu? ja budu pomocnik lodniho kuchare Sothon Hern.
Autorská citace #39
10.6.2008 12:37 - hartmi
Wraiths: Ok. Víš co je oblíbená pochoutka minoutaurů v DL? :-)
Autorská citace #40
10.6.2008 12:43 - Dalcor
BTW Minotauři jsou největší xenofobní rasisti v Dragonlance. Takže wraithe seznámit jedině jako otrok.
Jo - nech se vést - ale ještě lepší je "sehnat si" E-Toolsy...
Přehledné šíty naleznete na: www.emass-web.com

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

ČAS neregistrovaní : 0.0011258125305176 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
ČAS 0.064233064651489 secREMOTE_IP: 18.117.186.92