Rytíři ze Solamnie

Obsah článku:

Rytíři koruny

Sularannh Kharus-Hay uth Barus degh Ar-Habbakuk
Nejčestnější rytířský řád Koruny a přesvatého Habbakuka
Ti, kdož přejí státi se rytířem ze Solamnie vstoupiti do řádu Koruny prve musejí jako panoši, nezávisle na tom, v jakém z řádů nadále sloužiti touží.
Kandidáti pro vstup musejí být sponzorováni rytířem zaslouženým, nejméně Rytířem žezlovým, Opatem mečů, či Rytířem Růže. Sponzor může býti z jakéhokoliv řádu. Poté, co jsou kandidáti představeni Rytířské radě věrnost svoji cti a ideálům rytířstva přísahají a způsobům a Instrukci rytířů Koruny a celého Řádu rytířů ze Solamnie taktéž se zasvěcují.
Pokud přísedící rytíři souhlasí a nikdo nezpochybní čest kandidátů jsou všichni přijati do rytířstva jako Panoši Koruny. Ti, jejichž čest je zpochybněna jsou odděleně zpovídáni až potom, kdy ostatní jsou již přijati do řádu. Pokud je Zpochybnění odvoláno, je kandidát přijat. Pokud Zpochybnění není odvoláno, kandidát je odmítnut, a to až do doby, kdy dojde k satisfakci.

Herní pravidla

Rytíři Koruny mají následující herní statistiky
Vlastnosti: Síla je
Přesvědčení: dobré
Rasa: člověk
Vitalita: k10.
Dovednosti povolání
Dovednosti povolání bojovníka (a základní vlastnost každé dovednosti) jsou Jezdectví (Obr), Řemeslo (Int), Vyslýchání (Cha) a Zacházení se zvířaty (Cha), Diplomacie (Cha), Znalost (šlechta) (Int), Znalost (náboženství) (Int), Řemeslo (Mdr)
Body dovedností na 1. úrovni: (2 + oprava Int) ×4.
Body dovedností na každé další úrovni: 2 + oprava Int.

Schopnosti povolení

Vše, co je níže uvedeno, jsou schopnosti povolání Rytíře ze Solamnie řádu Koruny
Zacházení se zbraní a zbrojí: Rytíř ze Solamnie řádu Koruny umí ovládat všechny jednoduché i válečné zbraně, všechny zbroje (lehkou, střední i těžkou) a štíty (včetně pavézy).
Svázán ctí: bonusová odbornost „Honor Bound“, DLCS str. 86
Síla cti (nad): Rytíř ze Solamnie na první úrovni získává jednou denně +4 bonus z morálky ke své Síle a to na počet kol roven 3+modifikátor Charisma. Na 6., 10., 14. a 18. úrovni lze Sílu cti použít vždy o jednou více (dvakrát denně na 5. úrovni, třikrát denně na 10. atd). Tato schopnost je volnou akcí.
Rytířova odvaha (nad): Rytíř ze Solamnie aplikuje svůj bonus k Charisma (pokud takový je) ke všem záchranným hodům proti efektům strachu.
Do posledního dechu (zvl): Na druhé úrovni získává Rytíř ze Solamnie jako bonus odbornost Nezdolnost i když nemá všechny předpoklady.
Habbakukovo posvěcení (nad): Žádné zvíře nenapadne Rytíře ze Solamnie, pokdu zůstává věrný Zákonu a Instrukci.
Hrdinská Iniciativa (zvl): na páté úrovni získává rytíř bonus k iniciativě +1. Tento bonus se o jedna zvyšuje na 9., 13. a 17. úrovni do maxima +4
Čestná vůle (nad): na 7. úrovni si rytíř přidává jeho případný modifikátor Charisma k záchranným hodům proti donucovacím účinkům. Jeho silný vztah k čestnosti a loajalita k řádu posilují jeho vůli.
Čestná síla (nad): na 9. úrovni pokud rytíř používá schopnost Síla cti, přidává si místo bonusu +4 bonus +6
Obrněná pohyblivost (zvl): rytíři si na svoje těžké zbroje časem zvyknou a naučí se v nich co nelépe pohybovat. Na 10. úrovni je rytířova těžká zbroj vždy považována za střední a to včetně určování rychlosti běhu. Také postih při ověřování zbroje se snižuje o jedno. Toto snížení se sčítá se snížením ověření zbroje z mistrovského předmětu, nebo předmětu vyrobeného z dračího kovu.
Koruna Rytířstva (nad): Když rytíř Koruny dosáhne 20. úrovně je opravdovým ztělesněním všeho co má rytíř koruny představovat, tedy principy cti, poslušnost, a věrnosti. Přidává si svůj modifikátor Charisma ke všem záchranným hodům a získává další +4 bonus k záchranným hodům proti učinku nutkání, který nahrazuje bonus ze schopnosti Čestná vůle. Navíc rytíř může jednou denně jednat jako pod vlivem kouzla „Hrdinská chrabrost“. (+4 k hodům na útok, zranění zbraní a záchranným hodům, získání 15 dočasných bodů vitality. Tento efekt trvá 10 minut).

Tabulka: Rytíř koruny

Úrov. Hodnost ZUB Výd. Ref. Vůle Schopnosti povolání
1. Panoš Koruny +1 +2 +0 +0 Svázán ctí, Síla cti 1/denně, Rytířova odvaha
2. Novic Koruny +2 +3 +0 +0 Do posledního dechu, Habbakkukovo posvěcení
3. Ochránce Koruny +3 +3 +1 +1 -
4. Rytíř Koruny +4 +4 +1 +1 -
5. Žezlový rytíř +5 +4 +1 +1 Hrdinská iniciativa +1
6. Štítový rytíř +6/+1 +5 +2 +2 Síla cti 2/Denně
7. Štít Koruny +7/+2 +5 +2 +2 Čestná vůle
8. Pán štítů +8/+3 +6 +2 +2 -
9. Pán Koruny +9/+4 +6 +3 +3 Hrdinská iniciativa +2, Čestná síla
10. Mistr válečník +10/+5 +7 +3 +3 Síla cti 3/Denně, Obrněná pohyblivost
11. Pán válečníků +11/+6/+1 +7 +3 +3 -
12. Nejvyšší válečník +12/+7/+2 +8 +4 +4 -
13. - +13/+8/+3 +8 +4 +4 Hrdinská iniciativa +3
14. - +14/+9/+4 +9 +4 +4 Síla cti 4/Denně
15. - +15/+10/+5 +9 +5 +5 -
16. - +16/+11/+6/+1 +10 +5 +5 -
17. - +17/+12/+7/+2 +10 +5 +5 Hrdinská iniciativa +4
18. - +18/+13/+18/+3 +11 +6 +6 Síla cti 5/Denně
19. - +19/+14/+9/+4 +11 +6 +6 -
20. - +20/+15/+10/+5 +20 +6 +6 Koruna rytířstva
Ke stažení ve formě slušivého PDF: sol_knight.pdf; 881kB.
Napsal Dalcor 15.02.2007
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 3 příspěvky.
ČAS 0.1475830078125 secREMOTE_IP: 3.15.5.183